kämpa du kommer klara det här

Snälla jag vill att det ska bli bra igen..
Vill att du ska vara samma bror, och lika glad som du var förut.
orkar inte se dig må dåligt. orkar inte förstå att du snart kanske inte kommer orka leva
orkar inte höra varje dag när jag kommer hem från skolan att du har försökt gjort något..
du vet att jag älskar dig så himla mycket, och om du lämnar mig
kommer jag inte ha någon kraft kvar. vill ha tillbaka våra underbara minnen igen.
alla stunder vi har setat och pratat om allting. alla stunder vi verkligen har bråkat och slått varandra
men det är väll så syskon gör ellerhur? du är den bästa store brorsan jag någonsin har haft
och någonsin kommer och få. vill känna all värme och alla kramar från dig igen
kom hem snart♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0