lite ointressant fakta om mig..

Jag verkligen hatar tårta och grädde, bland det värsta som finns!
Mora folket är bland dom bästa som finns, man blir tagen som ''en i familjen '' där fast man inte känner dom
Jag är verkligen inte blyg, hatade och träffa nya folk. nu är det bara superhärligt!
Jag saknar Nicklas lidströms cupen hur mycket som helst!
Jag har många vänner, men moa är den bästa. hon har aldrig svikit mig
Jag litar alltid på folk, och om jag blir sviken förlåter jag dom bara
Jag blir oftast kär i killar vid första ögonkastet, och det är jättejobbigt
Jag har världens bästa klass, dom sviker mig aldrig. även fast dom är jobbiga
Vissa ser mig som en galen och en hyper person, och typ ''hoppig''
Basse Mellström är bland av dom bästa killkompisarna jag har. jag litar på honom till 100!
Jag har mer killkompisar än tjejkompisar.
Jag har bara varit riktigt kär 2 gånger.
Om jag ska va riktigt ärlig, så saknar jag 7:an för då var jag o joline tajtar än någonsin..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan bli så igen..

2012-04-17 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0