för jag har aldrig känt såhär det måste vara kärlek du betyder allting så himla mycket för mig

Jag tror ingen vet vad jag verkligen känner för dig, tror inte du heller vet det.
men jag älskar bara känslan att få va med dig. bara få känna all glädje o värme.
jag vill verkligen inte att du ska ge upp, för varför ska jag ge upp någon jag älskar?
jag har aldrig varit så kär och så lycklig som jag är med dig, visst vi kan ha våra bråk
och stunder där vi bara kaxar imot varandra, men vi vet själv att vi inte kan bråka länge.
känslan jag fick när du skrev för första gången att du gillade mig, jag låg seriöst och grät
jag var lycklig. och jag kände att du också var lycklig.
första gången jag träffade dig, det var som att se en ängel utan vingar.
jag tänkte verkligen '' han ska bli min '' visst de gick ett tag, och tillslut bara stog vi där
Om du ger upp nu. kommer jag inte klara av mitt liv längre
Du ger mitt liv till en mening. någon mening som jag kan leva för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0