facebook

Basse Mellström
en utav mina närmsta och bästavänner.
skulle absolut inte klara mig utan dig
vi kan bråka och ibland kan du va jobbig & irriterande.
men jag kommer alltid finnas här!
Moa Öibacken♥
inte känt varandra så länge, vi har varit varje dag sen i tisdags
och du kommer på måndag igen! jag mår verkligen bra med dig
det finns ingen vän som dig. det är bara du som får mig att le
alla våra crazy saker, utan dig skulle jag aldrig kunna leva
älskar dig mest bästabästavän!!!
Adam Boqvist
världens gulligaste och underbaraste kille lätt!
och jätterolig, typ träffat/sett dig i 1 gång, hoppas det blir mera gånger!
du är supersnygg också!
Emilia Söder
en utav mina galnaste vänner & någon jag alltid kan ha roligt med
skulle aldrig kunna leva utan dig! älskar dig pinglan
Adrian Silfwerbrand
en supersnygg och härlig kille.
kände varandra bättre förut, nu typ pratar vi knappt :)
vi får ta o ses snart!
Cajsa Åkerlund
har typ inte kontakt med längre, känns som allting kommer imellan oss
saknar dig å våra minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0