bloggsvar från de fina du skrev:* ♥♥

Älskling, finner inga ord för hur jävla underbar du är.. Du har hjälpt mig igenom så sjukt mycket redan, hade varit halv utan dig.. Tänker aldrig någonsin förlora dig, ALDRIG. Och tänker inte låta någon någonsin komma emellan oss, ingen kille, ingen tjej.. tänker aldrig låta någon ta dig ifrån mig och tänker stötta dig i de du gör, men aldrig leda dig in på fel saker, vill alltid ditt bästa..
Undrar vart du har varit i hela mitt liv..
Saknar dig redan fast det bara var ca 4, 5 timme sen vi sågs.. Jag tycker om dig så sjukt mycket, för vi är så sjukt lika :D längtar tills sommaren för då  vikommer kunna ses mycket mera !
Hoppas allting löser sig med honom, och allt annat blir bra, jag älskar dig mer än vad det finns sandkorn på jorden<3
Älskling, finner inga ord för hur jävla underbar du är.. Du har hjälpt mig igenom så sjukt mycket redan, hade varit halv utan dig.. Tänker aldrig någonsin förlora dig, ALDRIG. Och tänker inte låta någon någonsin komma emellan oss, ingen kille, ingen tjej.. tänker aldrig låta någon ta dig ifrån mig och tänker stötta dig i de du gör, men aldrig leda dig in på fel saker, vill alltid ditt bästa..
Undrar vart du har varit i hela mitt liv..
Saknar dig redan fast det bara var ca 4, 5 timme sen vi sågs.. Jag tycker om dig så sjukt mycket, för vi är så sjukt lika :D längtar tills sommaren för då  vikommer kunna ses mycket mera !
Hoppas allting löser sig med honom, och allt annat blir bra, jag älskar dig mer än vad det finns sandkorn på jorden<3


p.s hoppas de inte gör nåt att jag skrev hihi, tagga speedway:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0